Sunday, June 29, 2014

Škola srpskog jezika u Amsterdamu / Amstelfejnu nastavlja sa radom u septembru 2014.

Škola srpskog jezika i kulture ,,Vuk Stefanović Karadžić” (http://w//ww.cirilica.nl/index.htm) u Amstelfejnu (Amsterdam) nastavlja sa radom od septembra 2014. godine.

Zainteresovani roditelji mogu da popune anketu za upis učenika (Анкета за упис ученика) i pošalju je na imejl škole  vuk@cirilica.nl.


Odrasli, koji su zainteresovani za večernje časove, mogu da popune anketu na holandskom jeziku (VRAGENLIJST TAALCURSUS SERVISCH VOOR VOLWASSENEN) i pošalju na imejl škole  vuk@cirilica.nl

6 comments:

  1. Ima dosta skola srpskog jezika po inostranstvu sto je super

    ReplyDelete
  2. To je bas lepo kad ima dosta skola srpskog jezika po celom svetu i to mi se dopada...
    https://twitter.com/AkademijaOxford

    ReplyDelete
  3. Odlicno, sto vise skola, tim bolje!

    ReplyDelete
  4. Zbilja odlično. Ja sam upisala školu engleskog jezika i vrlo sam zadovoljna.

    ReplyDelete
  5. Da li moze neko da mi pomogne sa informacijama sto se tice Srpskih casova za moga sina od 11 godina.Trazim nastavnika/nastavnicu za privatne ili grupne casove. Mi inace zivimoU Alkmaar-u. Ako nista drugo mogli bi smo za casove isto da idemo za Amsterdam, ali najpovoljnije bi bilo ovde, premda neko uopste daje deci casove za jezik. Za informacije molom vas da se javite na mejl: vesna.radovanovic@yahoo.com. hvala

    ReplyDelete